Dit is een campagne overview van onderneming X. Je ziet het aantal clicks op de advertentie (blauw), de kost per conversie (rood) en het totaal aantal conversies (geel). De campagne liep van 2 maart tot 4 juli en werd constant bijgestuurd door FLON. De totale kost van deze campagne bedraag 1,151,70 euro en er werden 3,604 clicks gegenereerd met een totale click through rate van 9,98%. De CTR ofwel het doorklikratio is de verhouding tussen hoeveel keer iemand op een advertentie heeft geklikt ten opzichte van het aantal keer dat deze advertentie werd weergegeven. Een CTR van bijna 10% is zeer hoog.
- 02:26
- 18 okt 2022
FLON werkte samen met X, een bedrijf die zich specialiseert in renovaties. Dit bedrijf gaf ons het vertrouwen om een strategie uit te werken om online zichtbaarheid te krijgen. Met een budget van 4000 euro gingen wij aan de slag en zetten
FLON werkte samen met X, een bedrijf die zich specialiseert in renovaties. Dit bedrijf gaf ons het vertrouwen om een strategie uit