FLON werkte samen met X, een bedrijf die zich specialiseert in renovaties. Dit bedrijf gaf ons het vertrouwen om een strategie uit te werken om online zichtbaarheid te krijgen. Met een budget van 4000 euro gingen wij aan de slag en zetten we enkele online campagnes op via Google en Facebook. Dit resulteerde in 1340 inschrijvingen via de website. Deze klanten toonden grote interesse in het bedrijf. En dit was te zien in de verkoop, want er werd die maand 430.000 euro verkoop gegenereerd. Geen slecht resultaat in een maand tijd dus. Bij FLON hebben we geen supergroot budget nodig om een mooi eindresultaat te bekomen. Heb je interesse en wil je zien wat voor jouw B2B mogelijk is? Maak hier een gratis growth scan of boek hier je gratis één op één call met een expert.
- 15:38
- 18 okt 2022
Dit is een campagne overview van onderneming X. Je ziet het aantal clicks op de advertentie (blauw), de kost per conversie (rood) en het totaal aantal conversies (geel). De campagne liep van 2 maart tot 4 juli en werd constant bijgestuurd door
Dit is een campagne overview van onderneming X. Je ziet het aantal clicks op de advertentie (blauw), de kost per conversie (rood)